Dag 1 -2 - Reisverslag uit Millau, Frankrijk van Fred Pol - WaarBenJij.nu Dag 1 -2 - Reisverslag uit Millau, Frankrijk van Fred Pol - WaarBenJij.nu

Dag 1 -2

Door: Ingrid

Blijf op de hoogte en volg Fred

03 April 2016 | Frankrijk, Millau

Ik heb mezelf aangesteld om een blog bij te houden van de reis naar Dakar. De informatie die ik van Fred krijg ga ik vermelden in dit blog. Het hangt natuurlijk allemaal af van hun internetverbinding, maar ik probeer zoveel mogelijk avonturen en foto's te plaatsen.

Vrijdag 1 april, het is een prachtige zonnige voorjaarsdag. Fred en Henk ontmoeten elkaar rond 13.00 uur in Maastricht om vandaar uit met een offroad motor te rijden naar Dakar (Senegal, Afrika).
Helaas is het mooie weer van korte duur. In de Ardennen ligt nog sneeuw en vanaf Luik is het maar 5 graden. 's Avonds zitten ze voor de openhaard in een chambre d'hote voorbij Nancy.

Zaterdag 2 april, ze vertrekken 's ochtends met mist. De mist trekt snel weg maar er staat een harde wind en de vele buien maken het koud. Na de brug van Millau kwam het er met bakken uit. In een hotel opgewarmd onder een hete douche en toen een happie eten. Nog even contact gehad met thuis dankzij het internet van Mac Donalds want het hotel heeft geen wifi.